cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Extensions

Extensions

Hallo,

 

Ik ben nog niet erg ervaren met Magento, laat ik dat voorop stellen. Een vriend heeft mij gevraagd of ik zijn webshop wil updaten/verhuizen maar de huidige hoster/maintainer zegt dat dit niet kan, zijn argumenten zijn:

De webshop kan niet geupdate worden want dan moeten alle extensions opnieuw aangeschaft worden, deze zijn volgens hem niet compatibel met 1.9.x, tevens geeft hij aan dat de extensions "verstopt" zijn- deze staan niet in het extensieoverzicht. Naar mijn mening is dat niet mogelijk.

 

Omdat ik nog wat onervaren ben met Magento wil ik graag een beroep doen op jullie expertise. 

Alvast bedankt Smiley Happy

1 REPLY 1

Re: Extensions

Welke versie Magento gebruikt je vriend nu?

In sommige gevallen kan het zijn dat de extensies niet compatible zijn met een oudere versie. Die zullen idd opnieuw aangeschaft moeten worden.

En extensies die via FTP geïnstalleerd zijn, zijn niet zichtbaar in connect, maar wel in de backend bij >systeem>geavanceerd>geavanceerd

Waarom verhuis je niet gewoon de bestaande winkel? Daarna maak je een testomgeving aan om te zien welke extensies er stranden bij een upgrade.