Hvordan sikre jeg, at produkterne vises øverst på smartphone og ikke sidebar widgets kommer først på smartphone? Tænker det burde kunne kodes på en måde, men lige hvordan ved jeg ikke helt og kan ikke helt gennemskue?
Solved! Go to Solution.
Hej igen @mrlarsen,
Du kan skjule de elementer du ikke ønsker via CSS, som allerede nævnt i Amino tråden.
Tilgå din styles.css fil, og søg efter "@media" elementer i denne. Disse styrer de forskellige smartphones / tablets views.
Fx. dit fri fragt banner styres via denne kode:
.banner-static img
Og vil den skulle væk, kunne dette gøres a la:
.banner-static img{display:none !important;}
Husk altid at bruge en test-server.
Kan du ikke selv kode CSS, så smid evt. opgaven på Amino freelancer eller tag fat i et dedikeret magento udviklingshus, fx. Tric i Aalborg kunne bruges. Nu ved jeg ikke hvor i landet du holder til...
Men skriv evt. så vil jeg guide dig til en "tæt" på
Har skrevet om det her på Amino også http://www.amino.dk/forums/t/285120.aspx
Umidelbart er løsningen noget css kodning?
Hej igen @mrlarsen,
Du kan skjule de elementer du ikke ønsker via CSS, som allerede nævnt i Amino tråden.
Tilgå din styles.css fil, og søg efter "@media" elementer i denne. Disse styrer de forskellige smartphones / tablets views.
Fx. dit fri fragt banner styres via denne kode:
.banner-static img
Og vil den skulle væk, kunne dette gøres a la:
.banner-static img{display:none !important;}
Husk altid at bruge en test-server.
Kan du ikke selv kode CSS, så smid evt. opgaven på Amino freelancer eller tag fat i et dedikeret magento udviklingshus, fx. Tric i Aalborg kunne bruges. Nu ved jeg ikke hvor i landet du holder til...
Men skriv evt. så vil jeg guide dig til en "tæt" på