cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Aparte shopping cart mogelijk per store?

Aparte shopping cart mogelijk per store?

Hallo allen,

Om kosten te besparen wil ik diverse shops opzetten op 1 domein. Dit domein zal een soort digitaal winkelcentrum worden waar mensen door kunnen gaan naar de diverse stores. De producten hebben niet met elkaar te maken, daarom wil ik de verschillende stores doen overkomen als aparte webshops, zodat het voor de gebruiker duidelijk gecategoriseerd blijft.
Omdat de verschillende producten vanaf verschillende leveranciers worden verzonden, wil ik GEEN shared shopping cart. Dan zou ik namelijk maar 1 keer verzendkosten aan de klant kunnen doorberekenen, terwijl ik misschien wel 3 verschillende leveranciers (als een klant 3 totaal verschillende producten koopt) verzendkosten moeten betalen.

Nu loop ik tegen het probleem aan dat het winkelwagentje niet instelbaar is op store niveau, terwijl dat wel is wat ik wil. Is hier een oplossing voor? Als er geen oplossing voor is moet ik met subdomeinen gaan werken, wat resulteerd in hogere kosten en minder activiteit op 1 domein (wat google leuk vindt).

Heeft iemand een oplossing voor het instelbaar maken van het winkelwagentje op shopniveau? Sommige shops wil ik wel een shared cart geven, andere niet. Terwijl alle shops dus op het zelfde domein zitten.

Kan iemand me helpen?

Bij voorbaat dank!