cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Coupon code als cadeaubon

SOLVED

Coupon code als cadeaubon

Kan ik de Coupon code zo instellen dat het als cadeaubon gaat werken? Ik kan me voorstellen dat het geen probleem is, als de bezoeker in een keer het bedrag opmaakt, maar wat gebeurt er als niet alles in een keer op gaat? 

 

Of moet ik uitkijken naar een mooie cadeaubon plugin?

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions

Re: Coupon code als cadeaubon

Hoi,

 

U kunt het opzetten van een " Winkelwagen Rule " onder Promotions met een specifieke code die slechts één keer kan worden gebruikt door een klant, maar als ze niet de hele waardeketen te gebruiken zullen ze het resterende krediet verliezen.

 

Ja, de beste oplossing als u wilt dat mensen in staat zijn om zich te verspreiden de besteding van hun krediet is om een ​​Gift Card module .

 

Ik heb geplakt een zoekopdracht op Magento Connect voor die beschikbaar :

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/catalogsearch/result/?id=&s=7&pl=1&eb=0&hp=0&q=gift+c...

Problem solved? Click Accept as Solution!
Follow me on twitter:@RebeccaBrocton | wearejh.com

View solution in original post

3 REPLIES 3

Re: Coupon code als cadeaubon

Hoi,

 

U kunt het opzetten van een " Winkelwagen Rule " onder Promotions met een specifieke code die slechts één keer kan worden gebruikt door een klant, maar als ze niet de hele waardeketen te gebruiken zullen ze het resterende krediet verliezen.

 

Ja, de beste oplossing als u wilt dat mensen in staat zijn om zich te verspreiden de besteding van hun krediet is om een ​​Gift Card module .

 

Ik heb geplakt een zoekopdracht op Magento Connect voor die beschikbaar :

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/catalogsearch/result/?id=&s=7&pl=1&eb=0&hp=0&q=gift+c...

Problem solved? Click Accept as Solution!
Follow me on twitter:@RebeccaBrocton | wearejh.com

Re: Coupon code als cadeaubon

tnx

Re: Coupon code als cadeaubon

Geen probleem. Betekent dit op te lossen uw vraag ?

Problem solved? Click Accept as Solution!
Follow me on twitter:@RebeccaBrocton | wearejh.com