cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Magento Multistore versie 2.2.2 PHP 7.1 Database duplicated contend foutmelding.

Magento Multistore versie 2.2.2 PHP 7.1 Database duplicated contend foutmelding.

Beste,

 

Na 7 Fora 20 niet werkende oplossingen en een heleboel tijd (dagen) er aan gespendeerd te hebben stel ik nog maar een keer mijn vraag hopende op een oplossing.

Er zijn velen met dit probleem maar er zij ook verschillen in dit probleem (bij velen).

 

Dit probleem wordt continu over 1 kam gescheerd en hoe ik ook probeer uit te leggen dat mijn probleem verschilt van de meeste ik krijg steeds de zelfde oplossingen aangedragen.

Google maar eens op "Magento 2 duplicated content" en je ziet dat dit probleem groot is.

 

Als ik een product dupliceer krijgen wij een foutmelding op elk willekeurig product wat wij dupliceren. Na heel vee producten proberen te dupliceren is het mij duidelijk dat dit op heel veel producten gebeurd. Ook in het bulk bijwerken van de attributen geeft hetzelfde resultaat.

 

Het is een issue wat ontstaat na het data migreren van megento 1 naar magento 2.

Het betreft een schone installatie van magento 2 en de data komt van een onaangetaste niet custom magento 1 omgeving met een thema verzenders en een betaal provider.

Het data migreren hebben wij gedaan binnen een test omgeving met 2 verschillende tools.

De tool van magento zelf en UB datamigration pro tool.

Deze gaven dezelfde uitkomst en problemen.

 

Magento maakt bij het dupliceren klaarblijkelijk geen nieuwe url key aan maar kopieert dezelfde.

Dit kan het probleem bij dupliceren zijn.

 

Hier is een voorbeeld van wat er mis gaat:

Duplicated content error.png

 

 

Hopende op een oplossing.

Vriendelijke groet, koopjesboom.