cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Produkt images uploaden niet mogelijk in magento 1.9.2.2 met xampp (localhost)

Produkt images uploaden niet mogelijk in magento 1.9.2.2 met xampp (localhost)

Ik heb magento 1.9.2.2 als test geinstalleerd met xampp op mijn windows 7 systeem.

Ik ben nu enige tijd bezig om een probleem op te lossen in magento betreffende uploaden van afbeeldingen voor producten. Ik kan geen afbeeldingen uploaden, lukt gewoon niet.
Bij het uploaden gebeurt er niets, ik kan wel het bestand selecteren, maar bij uploaden gebeurd er niets. Ik heb al veel dingen geprobeerd om dit op te lossen, echter zonder resultaat. Uploaden in wysiwyg lukt wel (ook flash gerealteerd)

Ik heb daarna de Dull uploading extentie geinstalleerd, want dat zou het probleem voor goed oplossen, omdat dit flash omzeild. Echter na installatie krijg ik bij het uploaden van een afbeelding de melding: c:\fakepath (dit in 4 verschillende browsers geprobeerd, maar allemaal hetzelfde probleem (explorer, chrome, firefox, opera))

Er zitten heel wat uurtjes in en ik heb heel veel gegoogled, maar geen enkele oplossing werkt. Het oplossen van het fakepath probleem is ook niet simpel. Ik kom er niet uit!

Iemand een oplossing?  Ik wordt er knap gek van! Dient er iets veranderd te worden in een PHP file? etc.