cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Simpele producten volledig verdwenen

Simpele producten volledig verdwenen

Vandaag heb ik een kennis geholpen met zijn webshop.

 

Na een dag werk komen we op einde van de dag er achter dat alle simpele producten van een merk geheel niet meer op de webshop staat.

Ook niet meer in de backend.

Deze producten zijn niet verwijderd want hiervoor moet je alles selecteren en dan nog 3 keer bevestigen dat je dit wil verwijderen.

 

Hier kan de fout niet in zitten, echter de producten van het merk wat ik heb toegevoegd welke bundel & configureerbaad zijn staan er wel nog op.

Alleen niet met de  simpele producten die erbij horen.

 

Weet iemand hier de oplossing van.

 

2 REPLIES 2

Re: Simpele producten volledig verdwenen

Ook zijn de id nummer niet meer op een volgend. De nummer welke simpele producten waren zijn simpel weg niet meee te vinden in de back end.

Alles heeft wel perfect gewerkt en zelfs meerdere malen getest, maar net toen ik bijna klaar was gebeurde dit.

Vreemde is ook dat producten van een zelfde merk waaraan ik niks heb gedaan ook verdwenen zijn. Wel alleen maar de simpele producten.

 

Magento versie schijnt 1.9.1.0 te zijn.

Nogmaals het was een vrienden dienst maar zo word het wel zeer vervelend

Re: Simpele producten volledig verdwenen

Hallo Lucienvoll,

 

Het is moeilijk te bepalen wat er gebeurt kan zijn. Dat kan van alles zijn wat onbedoeld gedaan is met de producten. Maar producten die zomaar verdwijnen is onwaarschijnlijk.

 

Afhankelijk van wat het meeste werk is geweest kan je een backup van de database terugzetten en opnieuw beginnen met de aanpassingen of de simple products opnieuw aanmaken in de huidige database.

 

Je kan voor de zekerheid m.b.v. phpMyAdmin in de database kijken in de tabel catalog_product_entity of daar de id's nog bestaan, maar ik denk van niet.

 

Succes