Er der nogen der bruger matrix appen til portokoder. Jeg har indtastet alle portokoderne i excel ark og gemt det i unicode (UTF-8) oploadet det via magento connect uden problem
jeg har det problem at jeg kun kan få den til at vise det laveste beløb for porto, som jeg har tastet ind
Maxibrev, Pakke uden omdeling og pakke med omdeling. jeg har skrevet vægt på produktet men det forbliver det samme.
Solved! Go to Solution.
Hej Kent
Tak for svar.
Det er det matrix gratis modul der kan hentes på magento connect, så måske jeg lige fejl formulerede mig
Jeg har fundet fejlen, det var den obligatoriske fejl 40
på mit gamle shop system skulle indtaste vægten på en anden måde feks. 50 gram = 0,050 så det var det jeg havde lavet forkert, her skal der bare indtastes 50 gram = 50
hej @ABKimport,
Først velkommen til forummet
Har du mulighed for at uddybe dit problem ?
Den vil kun vise maxibrev raten og ikke de øvrige, så hvis du har opsat administrationen korrekt til at beregne efter vægt, skal vi måske have kigget på indstillingerne på dine produkter
/Kent
Hej Kent
Tak for svar.
Det er det matrix gratis modul der kan hentes på magento connect, så måske jeg lige fejl formulerede mig
Jeg har fundet fejlen, det var den obligatoriske fejl 40
på mit gamle shop system skulle indtaste vægten på en anden måde feks. 50 gram = 0,050 så det var det jeg havde lavet forkert, her skal der bare indtastes 50 gram = 50
Super godt du fandt fejlen.
Så var det jo bare et indspark af spørgsmål, som fik dig frem til løsningen.
Husk at markere spørgsmålet som løst!
God søndag