cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

BTW wordt niet berekend

SOLVED

BTW wordt niet berekend

Hallo,

 

ik ben nieuw hier en ik heb al gezocht, maar ik kan de oplossing niet vinden.

 

Het probleem is als volgt, als via mijn webshop een order wordt geplaatst gaat alles goed incl. de berekening van de BTW.  Alleen als iemand binnen de EU deze zelfde bestelling doet, wordt er geen BTW berekend.  De klant krijgt dan bij zowel "excl" als "incl" hetzelfde bedrag te zien. 

Op de website voer ik alle prijzen op excl., maar op de webshop zelf ziet de klant keurig deze incl. BTW.  Alleen op het moment, dat hij de bestelling bevestigd zet Magento alles zonder BTW neer. 

Ik heb alle instellingen al eens doorlopen, maar ik zie iets over het hoofd.

 

Hopelijk heeft iemand een goede tip voor mij.

 

Mvg,

 

John

 

 

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions

Re: BTW wordt niet berekend

Hallo,

 

na veel zoeken en checken, bleek dat ik de bij "Fixed prodcuts taxes" de optie  "Enable FPT"op "no" moest zetten. En niet de default setting moest gebruiken.

 

Mvg, 

 

John

View solution in original post

3 REPLIES 3

Re: BTW wordt niet berekend

"Alleen op het moment, dat hij de bestelling bevestigd zet Magento alles zonder BTW neer."

Is dit in het karretje of in het mandje zelf?

deze pagina kan miss helpen
http://www.webshops4all.nl/btw-binnen-en-buiten-de-eu-in-magento-instellen/

ze hebben ook een kleine module die de EU BTW beter regelt


Re: BTW wordt niet berekend

Hallo,

 

in het karretje staat keurig het bedrag incl. BTW, zoals deze op de webshop staat. Pas als ik adres gegevens heb ik ingevuld en ik ga na betalingen staat alles zonder BTW. 

 

Re: BTW wordt niet berekend

Hallo,

 

na veel zoeken en checken, bleek dat ik de bij "Fixed prodcuts taxes" de optie  "Enable FPT"op "no" moest zetten. En niet de default setting moest gebruiken.

 

Mvg, 

 

John