Ik ben erin geslaagd om de voorraad van bundel producten te tonen. maar ik ben er nog niet helemaal.
Ik heb het volgende veranderd in app/design/frontend/base/default/template/bundle/catalog/product/view/type/bundle.phtml
<p class="availability in-stock"><?php echo $this->helper('catalog')->__('Availability:') ?> <span><?php echo $this->helper('catalog')->__('In stock') ?></span></p>
Veranderd naar:
<?php $selectionCollection = $_product->getTypeInstance()->getSelectionsCollection($_product->getTypeInstance()->getOptionsIds()); $qty = false; foreach ($selectionCollection as $option) { $product_id = $option->product_id; $bundleOption = Mage::getModel('catalog/product')->load($product_id); $stock = Mage::getModel('cataloginventory/stock_item')->loadByProduct($bundleOption); if ($qty === false) { $qty = $stock->getQty(); } else { $qty = min(array($qty, $stock->getQty())); } } ?> <p class="availability in-stock"> <span class="label"><?php echo $this->helper('catalog')->__('Availability:') ?></span> <span class="value"><?php echo $qty . ' ' . $this->helper('catalog')->__('In stock') ?></span> </p>
Ik krijg nu het aantal afzonderlijke producten die ik in voorraad heb te zien
Maar ik wil graag het volgende
Voorbeeld;
Ik verkoop rozen per eenheid van 1
En de bundel is een doos van 6 rozen.
De bundel geeft nu Beschikbaarheid: 18,0000 Op voorraad. want ik heb 18 aparte rozen in voorraad. Hoe kan ik de juiste hoeveelheid laten zien. 18 rozen in voorraad moet zijn 3 bundel producten in voorraad 3 x 6 = 18. Dus ik wil Beschikbaarheid hebben: 3 Op voorraad zonder alle die nullen.