cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Nederandse Taal Magento 2 Installeren

Nederandse Taal Magento 2 Installeren

Heb de Nederlandse taalpakket via GitHub gevonden, maar weet niet hoe ik deze moet installeren.In Magento 1 was dat best makkelijk, maar in Magento 2 snap ik er helemaal niks van. Dacht dat Magento 2 juist makkelijker zou zijn in gebruik.

4 REPLIES 4

Re: Nederandse Taal Magento 2 Installeren

Hier staan wat methodes beschreven die voor mij werken:

https://github.com/Adwise/magento2-nl_NL-language

----------------------------------------------------------------------------
PdM internetdiensten voor webwinkels & websites.

Re: Nederandse Taal Magento 2 Installeren

Dank je wel voor je antwoord, maar ik ben nieuw in Magento 2 en snap niet echt hoe je de taal kan installeren. Op de website van GitHub zie ik wel twee opties. Eentje is met de Composer, waar ik helemaal niks van snap en de andere (manual) snap ik ook niet echt.

In Magento 1 hoefde ik alleen maar het php bestand te wijzigen en weer uploaden.

Is Magento 2 nou echt zo ingewikkeld geworden?

Mijn vraag is dus: Waar moet ik die commands invoeren? Met welk programma? Sorry, maar ben echt een groentje.

Re: Nederandse Taal Magento 2 Installeren

Om extensied te kunnen installeren met Magento 2 heb je SSL toegang nodig. Je hebt dus een webhosting pakket nodig waarbij dat kan.

Re: Nederandse Taal Magento 2 Installeren

Kan iemand me uitleggen hoe je de nederlandse taal installeert in magento 2, ik heb een SSL certificaat.

 

ik hoop dat me iemand me goed op weg kan helpen, in 1.9 was het een eitje maar maar in 2 is het heel erg moeilijk als je niet precies weet waar je moet zijn  enz