cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Stapelkorting

Stapelkorting

Hallo

 

Tijdens de maand juni gaan we in onze webshop op een bepaalde categorie solden toepassen

 

Vanaf 2 stuks: -20%

Vanaf 3 stuks: -30%

Vanaf 4 stuks: -40%

 

Er zijn dus ook artikelen uit andere categorieën die geen korting krijgen.

 

Ik heb al gezocht en gezocht maar krijg het niet ok...Smiley Sad

 

Iemand die me kan helpen?

4 REPLIES 4

Re: Stapelkorting

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem, zou je mij hiermee kunnen helpen?

Ik hoop dat je ondertussen het antwoord al gevonden hebt :-)

 

Groetjes,

 

Fien

Re: Stapelkorting

Je kan een winkelwagen prijsregel maken zoals in de afbeelding. Het voorbeeld is voor de 20% korting voor artikelen in een bepaalde categorie.

Voor de korting van 30% een nieuwe prijsregel maken en zo ook voor de 40% enz.prijsregel.jpg

Re: Stapelkorting

@speerio Dankuwel voor de respons! Stel dat mensen bvb. 3 stuks kopen, waarvan 2 dan voldoen aan de voorwaarden voor een korting. Zullen ze die korting dan ook krijgen als er staat 'aantal in winkelwagen is 2'? Want dan zitten er 3 stuks in de winkelwagen. Mensen mogen meer kopen dan enkel de kortingsgevoelige stuks , en daar loop ik ook een beetje vast

 

Re: Stapelkorting

Beste Fien,

Dit gaat zeker werken. Ik heb e.e.a. vaker toegepast en werkt zoals de bedoeling is. Belangrijk daarbij is wel dat je de voorwaarden zoals de categorie en het aantal ook plaatst in het deelscherm acties, daar waar je het kortingspercentage plaats. (zie afbeelding)
Nu wordt de korting alleen berekend over de artikelen zoals genoemd in de voorwaarden. Artikelen uit een andere categorie of een lager aantal dan b.v. 2 krijgen geen korting.

korting op categorie.jpg