cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Waar kan ik Magento Enterprise aanschaffen?

SOLVED

Waar kan ik Magento Enterprise aanschaffen?

Hallo allemaal,

 

Een erg basic vraag waar ik nergens antwoord op kan vinden.

Wij willen een offerte voor onze klant opstellen voor een Magento website.

In deze offerte willen we onderscheid maken tussen de community editie en enterprise editie.

 

Enerzijds kan ik nergens het exacte bedrag voor de Enterprise licentie vinden en anderzijds zie ik ook niet waar je de Enterprise licentie kunt aanschaffen.

 

Mijn vermoeden is nu dat je eerst contact moet opnemen met Magento, of de demo versie aanvragen, voordat je daadwerkelijk Enterprise kunt aanschaffen.

Maar nu we in het offertetraject zitten, zou ik ook graag de exacte prijs willen weten (ipv de richtlijnen die er op veel andere sites gegeven worden)

 

Heeft iemand hier ervaring mee?

 

Groeten Mark

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions

Re: Waar kan ik Magento Enterprise aanschaffen?

Hai ,

 

Als je de enterprise editie  koopt , heb je de techneuten er ook bij nodig , dus je zoekt een bedrijf dat magento pakket verkoopt en ondersteunt en installeert.

 

even ge googled en word meteen met ism.nl overspoeld. ("magento 2.0 website maken")

 

vragen ook  minimaal 35 K hiervoor (das de basic setup trust me hahahahah

 

Suc6 ermee.

 

View solution in original post

2 REPLIES 2

Re: Waar kan ik Magento Enterprise aanschaffen?

Hai ,

 

Als je de enterprise editie  koopt , heb je de techneuten er ook bij nodig , dus je zoekt een bedrijf dat magento pakket verkoopt en ondersteunt en installeert.

 

even ge googled en word meteen met ism.nl overspoeld. ("magento 2.0 website maken")

 

vragen ook  minimaal 35 K hiervoor (das de basic setup trust me hahahahah

 

Suc6 ermee.

 

Re: Waar kan ik Magento Enterprise aanschaffen?

Hallo,

 

Dankjewel voor je informatie. Ik zag de aanbieders inderdaad al in grote aantallen op Google verschijn, maar wist niet dat dat de enige manier was om een Magento Enterprise licentie te verkrijgen.

 

Maar dan weet ik voldoende.

 

Groeten Mark