cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

E_WARNING V2_soap

E_WARNING V2_soap

Hello guys,

 

 

I get a error from my V2_soap ( Source /api/V2_soap/index ) has anyone ever seen this error and is therefore a solution?

I get the error every 1min.

 

Stack trace
E_WARNING: is_readable() expects parameter 1 to be a valid path, string given
in is_readable called at /data/web/public/lib/Varien/Io/File.php (545)
in Varien_Io_File::_checkSrcIsFile called at /data/web/public/lib/Varien/Io/File.php (476)
in Varien_Io_File::write called at /data/web/public/app/code/core/Mage/Catalog/Model/Product/Attribute/Media/Api.php (153)
in Mage_Catalog_Model_Product_Attribute_Media_Api::create called at ? (?)
in call_user_func_array called at /data/web/public/app/code/core/Mage/Api/Model/Server/Handler/Abstract.php (296)
in Mage_Api_Model_Server_Handler_Abstract::call called at /data/web/public/app/code/core/Mage/Api/Model/Server/V2/Handler.php (57)
in Mage_Api_Model_Server_V2_Handler::__call called at /data/web/public/app/code/community/EmPeWe/ApiLogger/Model/Server/V2/Handler.php (21)
in EmPeWe_ApiLogger_Model_Server_V2_Handler::__call called at ? (?)
in EmPeWe_ApiLogger_Model_Server_V2_Handler::catalogProductAttributeMediaCreate called at ? (?)
in SoapServer::handle called at /data/web/public/lib/Zend/Soap/Server.php (889)
in Zend_Soap_Server::handle called at /data/web/public/app/code/core/Mage/Api/Model/Server/V2/Adapter/Soap.php (80)
in Mage_Api_Model_Server_V2_Adapter_Soap::run called at /data/web/public/app/code/core/Mage/Api/Model/Server.php (138)
in Mage_Api_Model_Server::run called at /data/web/public/app/code/core/Mage/Api/controllers/V2/SoapController.php (46)
in Mage_Api_V2_SoapController::indexAction called at /data/web/public/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Action.php (418)
in Mage_Core_Controller_Varien_Action::dispatch called at /data/web/public/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Router/Standard.php (254)
in Mage_Core_Controller_Varien_Router_Standard::match called at /data/web/public/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Front.php (172)
in Mage_Core_Controller_Varien_Front::dispatch called at /data/web/public/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php (365)
in Mage_Core_Model_App::run called at /data/web/public/app/Mage.php (684)
in Mage::run called at /data/web/public/index.php (87)

I get the error message from NewRelic So I do not see it on the frontend or backend from the shop.

 

Thanks for the support,

 

Best regards,

Michel

1 REPLY 1

Re: E_WARNING V2_soap

The error is caused by a bug in the Varien library. If you want to ignore this error you can configure PHP to not log E_WARNING errors.

 

See: http://magento.stackexchange.com/questions/94028/system-error-log

Sindre M, CEO & Founder
ProperHost.com - The Magento Hosting Experts