cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Welke themakomt het dichts bij www.dozen.nl

Welke themakomt het dichts bij www.dozen.nl

Hallo. Iemand enig idee welk thema het dichts bij de template van www.dozen.nl komt?  Zal vast en zeker eigen ontwerp zijn, maar er is er ook vast eentje die daar dicht bij in de buurt komt.  Heb me suf gezocht op allerlei templte sites maar nog niet gevonden. Nu roep ik jullie hulp in.....  dank alvast voor meedenken.  groet, hans

2 REPLIES 2

Re: Welke themakomt het dichts bij www.dozen.nl

Wat je zelf al aangeeft, het is naar alle waarschijnlijkheid een eigen template. Het is dan ook erg lastig om aan te geven dat een ander thema dicht bij dit thema in de buurt komt. Mocht je iets willen wat hierop lijkt, dan denk ik dat je het beste kan kijken of het je zelf of door een ander kan laten ontwikkelen.

 

Mocht dat geen optie zijn, dan zou ik gaan kijken of er een template is op bijvoorbeeld TemplateMonster die in de smaak valt. Uiteindelijk kan je dan zo'n template vaak nog aanpassen naar smaak.

If this response was helpful to you, consider giving kudos to this post.
If this response solved your problem, click accept as solution to help others solve this

Re: Welke themakomt het dichts bij www.dozen.nl

Hallo Arjen,  ik was er al bang voor ;-)   Dank je wel voor je reactie in elk geval. Grt Hans