cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Magento 2.0 - Dutch Language Pack

Re: Magento 2.0 - Dutch Language Pack

Dank voor deze release - tot op heden de beste vertaling voor Magento 2.0 die te vinden is!

Opzoek naar een hoster die echt met je meedenkt? - Puurhost Magento Hosting.

Re: Magento 2.0 - Dutch Language Pack

Beste Joanselten,

Als ik het op deze manier doe en dan alleen voor nl_NL gaan de commando's allemaal prima, maar uiteindelijk krijg ik geen Nederlandse frontend of backend. Ik heb de storeview de code dutch gegeven. De locale staat op Nederlands. Caches opnieuw geleegd. Zijn er nog andere zaken die ingesteld moeten worden? Ik heb in het command Chown - r apache . . apache vervangen door de gebruiker die ik van mijn webhoster heb ontvangen. Zit hier misschien het probleem?

Re: Magento 2.0 - Dutch Language Pack

Probeer de versie van Adwise eens te installeren - die zou niet al te moeilijk moeten zijn.

Opzoek naar een hoster die echt met je meedenkt? - Puurhost Magento Hosting.

Re: Magento 2.0 - Dutch Language Pack

We hebben vandaag een kleine update gedaan om wat bugs te fixen met de encoding van enkele karakters. Mocht je hulp nodig hebben met de installatie, neem dan gerust contact met ons op.

Re: Magento 2.0 - Dutch Language Pack

Werkt goed, dank voor al jullie werk. 

Re: Magento 2.0 - Dutch Language Pack

Ik krijg het niet voor elkaar.

Heb de stappen doorlopen die de 1e persoon doorgaf maar nu krijg ik dit als ik naar mijn pagina wil gaan.

 

You don't have permission to access / on this server.
Server unable to read htaccess file, denying access to be safe

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Re: Magento 2.0 - Dutch Language Pack

Dit heb ik nu gedaan en de site is online.

Moet ik nu nog ergens de taal nogmaals aanpassen zodat het nederlands is?

Re: Magento 2.0 - Dutch Language Pack

 

 


@wmmudde wrote:

Dit heb ik nu gedaan en de site is online.

Moet ik nu nog ergens de taal nogmaals aanpassen zodat het nederlands is?


Ik heb de readme aangepast op onze github repo. Daar kun je nu vinden hoe je de taal kunt activeren voor zowel de frontend als de backend.

Re: Magento 2.0 - Dutch Language Pack

jmelgert: Awesome, ontzettend bedankt voor het taalbestand.

 

Ik zie alleen dat als ik een product wil bestellen en ik klik op "Aan winkelwagen toevoegen" dat er dan eerst "Adding..." en dan "Add to cart" op die knop komt te staan. Zijn dat punten die simpelweg nog vertaald moeten worden of is dat een beperking van Magento?

Re: Magento 2.0 - Dutch Language Pack

Dit komt vermoedelijk door een Bug in de huidige Magento Release. De language scripts worden via de console in een CSV geexporteerd. Helaas heeft deze functie op dit moment een bug, waardoor niet alle vertalingen uit Magento in de CSV te vinden zijn.

 

Deze bug wordt gefixed in de aanstaande 2.1 release van Magento en onze aanstaande 1.1.0 release van het Language pack.

 

Meer informatie over dit issue kun je hier vinden: https://github.com/magento/magento2/issues/2630