cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

email veld op order leeg, daardoor wordt er geen order bevestiging gestuurd

email veld op order leeg, daardoor wordt er geen order bevestiging gestuurd

Hoi,

 

ik zit met een raar probleem wat ik zelf niet krijg nagespeeld dus ik weet niet wat er fout gaat en waar te zoeken. Ik maak gebruik van magento 1.9.x en voor het afrekengedeelte maak ik gebruik van de module OneStepCheckout.

Klant kan tijdens het afrekenen voor kiezen een account aan te maken (vinkje te plaatsen en wachtwoord in te vullen of gewoon als gast af te rekenen . Soms krijg ik van klanten een order binnen welke niet gekoppeld is aan een klanten account. Klant heeft wel een klanten account aangemaakt net voor plaatsing van de order. Dit zie ik bij een klant welke om 20.57 klanten gegevens zijn aangemaakt en de Order zelf op 20:59

gevolg is dat er een Gast order ontstaat waarbij het email veld leeg is en ik en de klant geen mail ontvangen. Wijzigen cq toevoegen van email is alleen maar mogelijk door rechtstreeks in de database in de juiste tabellen gegevens aan te passen. 

 

Iemand enig idee hoe dit kan ontstaan en hoe dit is te voorkomen?
Alvast bedankt

Marcel

2 REPLIES 2

Re: email veld op order leeg, daardoor wordt er geen order bevestiging gestuurd

Voor dit probleem kan je het beste een ticket aanmaken bij de makers van OneStepCheckout

Re: email veld op order leeg, daardoor wordt er geen order bevestiging gestuurd

Hoi, 

 

Bedankt voor je antwoord ben echter inmiddels al wat verder en blijkt te maken hebben de combinatie van Magento volledig in SSL/HTTPS en de browser Chrome. Ik heb hierover al een ander bericht geplaatst.