cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

winkelwagen problemen internet explorer

winkelwagen problemen internet explorer

Hoi Iedereen,

 

Ben bijna zover met het verhuizen van mn website. hiervoor even een test gezet op www.wlbstest.eu

 

Het enigste en laatste probleem (Tot nu toe) waar ik tegenaan loop is dat hij met alle versies van internet explorer mbt de cart niet goed werkt. Ik kan het eerste product netjes in de winkelwagen zetten zonder problemen. Echter na toevoegen van het tweede produt update de cart zich niet. Wel na het drukken op F5. Ik heb dit op meerdere computers getest en op verschillende lokaties.

 

Firefox en chrome en safari hebben deze problemen niet.

 

Het zou mooi zijn als iemand me hiermee kon helpen zodat ik mijn verhuizing af kan ronden en niet meer met dubbele hostingskosten zit.

 

Groetjes uit Limburg

5 REPLIES 5

Re: cart update internet explorer

In het adminpanel de cookie lifetime verkleinen kan helpen.

 

System >> Configuration >> General >> Web >> Session Cookie Management >> Cookie Lifetime

Re: cart update internet explorer

Heb deze meteen veranderd van 3600 naar 1800 maar dat bied helaas geen verbeteringen snap er helemaal niets van. Opp internet staan dingen dat de cart het geheel niet doet echter dit is niet iets wat ik naar mijn mening online tegen ben gekomen dit probleem.

Re: winkelwagen problemen internet explorer

Vul session cookie path goed in en het probleem is waarschijnlijk opgelost. Moet dus leeg zijn

Re: winkelwagen problemen internet explorer

Het cookie pad en cookie domain is geheel leeg

Re: winkelwagen problemen internet explorer

Is je probleem nog opgelost?

 

Mooie frisse website trouwens.... Proost.